I ain't got no drive

Livet 2009-11-03 17:47:48
Kommentera - 1 st

Jag har inte haft så himla mycket inspiration till att blogga det senaste dagarna. Har kännt att istället för att skriva något bara för utfyllnads skull låter jag bli att lägga upp något bara för att. Känner att inlägg måste i alla fall ha någon slags innebörd.
Igår hade t.ex. inte alls varit någon bar dag att blogga efter jag kommit hem då jag var helt slut efter jobbet. Kändes verkligen som allt gick på sin sista sparlåga. Men den sak som verkligen värmde var den fina bukett med blommor som min pojkvän köpt till mig då han tycket så synd om mig för att jag hade haft en väldigt kämpig dag på jobbet. En massa vita blommor för att pigga upp i mörkret och mitt humör. Jag har verkligen världesn mest underbara och omtänksamaste pojkvän en tjej kan önska sig.

Ikväll blir det till att springa i skyteltrafik till tvättstugan då det är min tvättdag. Som tur är verkar det som att jag kommer undan med bara 2 maskiner idag. Då slipper jag springa dit så himla sent, vilket jag tycker är lite obehagligt. Speciellt då vår tvättstuga ligger nere i källaren och är verklige helt bäcksvart där innan man tänt alla lampor. Tar alltid med mig min pojkvän när jag väl ska hämta kläderna då det är så kusligt tyst. Jag kan inbilla mig vad som helst så ibland är det sjukt obehagligt att gå hem.
Mörkret är verkligen en sak som får mig att bli väldigt orolig och rädd. När jag inte kan se vad som händer och kan bli överraskad när som helst.

Nu ska jag ta och springa över på första rundan. Hoppas inga spöken tar mig i mörkret....


Kommentarer
Nina

Åh vilken mysig pojkvän, hoppas att det har känts bättre på jobbet idag! Kramar.

2009-11-04 16:41:09
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: