God morning saturday

Livet 2009-11-28 09:07:28
Kommentera - 0 st

Jag har kommit fram till att jag har en helgvana och speciellt på lördagar. Varje fredag och lördag dimper det ner bostadsbilagor till tidningar och jag bara älskar och frossa i alla bilder på hem som är ute för försäljning. Ibland förvånas jag utav det helt omöjliga priserna som det kostar att köpa dem och nästa sekund är jag helt överväldiga av takhöjden.
vissa hem har fler bilder att bjuda på än andra och det är så kul att se hur människor har inrett/dekorerat sina hem. Man kan lätt se vilka hem som blivit "homestylade" och vilka som bara ha personens egna stil och man kan plocka små saker och försöka implemintera dem i sitt egan hem. Vissa av grejerna kostar säkert en hel förmögenhet, men det mest går faktiskt att hitta i en billigare version på det större varuhusen. Och jag säger tummen upp för det.

Denna morgon måste hag tyvärr skippa min andra lördagsvana vilket är bodypump. Detta då min for ännu inte riktigt vill avsluta sin strejk och jag känner att den inte kommer gilla alla det utfall som måste genomföras på det passet. Så jag ska se till att göra något annat som t.ex styrketräning som inte kräver att jag står så hemskt myket på fötterna.


Färgerna på framsidan älskar jag. Me loves pink!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: