Gloomy sunday morning

Livet 2009-11-15 09:28:06
Kommentera - 0 st

Skönt med en riktigt rejäl sovmorgon. Även fast jag fortfarande är lite seg i bollen, så känner sig kroppen rejält utvilad.
Idag är det städ och tvärr dag hemma hos oss och jag började redan lite smått genom att diska bort alla smutsiga tallrikar och glas. När väl känslan infaller sig att diska då måste jag göra det direkt. Annras blir det bara att jag drar mig för det och så hinner det bli dubblet så mycket disk. Vilket aldrig är kul.
Senare ska dammsugaren fram och några rundor till tvättstugan ska även packas in. Har verkligen inga bra rena kläder kvar, så känns nice att få det tvättade också.
Ska även se om jag kan klämma in ett litet tränigspass idag. Blir i så fall bara lite spring på löpbandet och träna lite armar känner jag. Men ska inte lova mig själv något, då prio ett är att få hemmet i topp trim idag.

Nu ska jag ta och äta lite frukost och köra igång motorn ordentligt så att jag orkar feja som ett tokig mumintroll här hemma.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: