Feelin' a bit under the weather

Livet 2009-11-02 08:03:57
Kommentera - 3 st

Det blev inga fler uppdateringar igår kväll då jag interitkigt kände mig på topp när vi kom hem från middagen. Ville bara ligga raklång i soffan och inte göra mycket alls.
Så min underbara pojkvän tog hand om mig och gjorde tom. milkshakes åt oss båda. Det draks upp när vi satt och tittade på filmen "Drag me to hell". Det är en skräckfilm som handlar om en tjej som blir efterföljd av en demon. Den var lite läskig, mest för det obligatoriska överraskningsmomenten, men annars var det en rätt ljummen story. Den slutade också väldigt konstigt tycker jag i alla fall.
Tjejen som spelade huvudrollen tyckte jag var väldigt duktig i alla fall, så det var klart ett plus.

Nu ska jag strax dra mig till jobbet. Får hoppas att jag inte börjar mår sämre där dör att at sig hem när man inte är på topp med kommunala medel är nog ett av det värsta man kan göra. Detta då det tar så himla lång tid och man känner att alla bara är för nära. Får hoppas att kroppen och knoppen förblir friska.


Kommentarer
Leia ♥ - det lilla extra

Den filmen var rätt okej. Fast de kunde ju tagit bort de komiska inslagen så hade det varit bättre.

2009-11-02 12:34:55
http://leiabloggar.blogg.se/
Nina

Åh mysig pojkvän du har =) Själv är jag hemma o kurerar mig idag, känner mig dunderförkyld.

Kramar.



PS: The Secret är mycket, mycket bra DS

2009-11-02 14:00:24
http://anina.blogg.se/
Sara

Verkar vara en riktigt läskig film!

Vi såg också en horror movie i helgen "Paranormal acitivty" hette den.. Kan rekommendera den om ni är sugna på o se mer skräckisar!

Krya på dig!

2009-11-02 17:52:15
http://prinsessmammans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: