Dinner and a movie

The good things in life 2009-11-01 17:54:57
Kommentera - 0 st

Vi är just hemkommna från en liten tripp över hela stan känns det som. Hinner knappt landa förrens det är dags för oss att igen fara iväg och denna gång är det äver till min pojkväns föräldrar för middag. Ska bli skönt att få en underbart god middag serverad så jag slipper ställa mig vid spisen själv. Min pojkväns mamma är hur duktig som helst på att laga mat så jag ser verkligen fram emot kvällens kulinariska upplevelse.
När vi väl kommer hem ska vi bara lägga oss i soffan och mysa över en av våra "miljoner" filmer. En perfekt söndagskväll.

När vi väl kommer hem får ni se vad som inhandlades på dagens shopping tur.



Bildkälla: Google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: