Ariba ariba!

Cooking up a storm 2009-11-16 20:39:47
Kommentera - 0 st

Ikväll skulle jag och älsklingen egentligen gått och tränat, men då han har en del saker att slutföra i den supporter klubb (antar att ni kan ana vilken fotbollsklubb det gäller om ni läst min blogg) han är med i tyckte jag att vi kunde skippa träningen. Detta då han såg så stressad ut över att behöva gå ifrån något halvfärdigt. Så jag tröstade honom med en massa kramar och pussar och sa sedan att jag kan ta hand om både disken och middagen så han får pyssla med sitt ifred.
Och nu är stor disken och torkar och maten väntar på att bli färdig på spisen. Ikväll fixade jag till min egen specialre, tacokyckling som är hur lätt som helst att göra. Allt som behövs är en massa fantasi som pekar mot tacohållet helt enkelt. Bara se till att krydda gott så bir det en supergod måltid. Snabbt, enklet och gott är nyckelorden.

Ska se till att inte överkoka pastan så nu måste jag springa iväg sweets. Ha en toppen mysig måndagskväll!



Bildkälla: google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: