Sweet sented fotball

The good things in life 2009-05-18 18:59:29
Kommentera - 3 st

Fick ett samtal idag från MQ när jag inte kunde svara då jag satt mitt uppe i ett ärende på jobbet. Lyssnade av meddelande hon hade lämnat och till min stora förvåning hade jag vunnit en tävling hos dem. Då jag och M var på klubbkväll hos dem förra veckan hade de en tävling där man kunde vinna en ny parfym som The Body Shop har lanserat till sommaren. Allt man behövde göra var att skriva sitt nummer och namn på en lapp och lämna in. Jag vinner verkligen väldigt sällan någonting så jag är helt extatisk nu när jag hämtade ut flaskan efter jobbet. Och jag kan lova, den doftar helt underbart. Kan varmt rekomendera White Musk-White Hot Summer som sommarens ända doft. Jag vet att jag säkerligen måste köpa mig en ny flaska innan sommaren är slut.


Min nya signaturdoft

Någonting annat jag införskaffade när jag var i stan var en DIF t-shirt. Detta då jag och M ska på derby mellan DIF och AIK ikväll. Detta är mitt första derby så jag tycker att man verkligen ska visa vem man hejar på. Så jag slank in på DERBY och köpte mig en liten nätt DIF tröja. Så nu sitter jag här i soffan fullt DIF:ad och väntar på att åka iväg till Råsunda. Heja DIF!

 
Min nya signatur tröja..haha

Kommentarer
kale

jaahaa va skojj du har haaft haha :D . jag har inte gjort så mycket, pluggat bara skolan och så :(. själv då??? :):)

2009-05-18 19:17:09
http://prettyshawty.blogg.se/
Maja

haha exakt ;D

2009-05-18 20:28:19
http://chinnie.blogg.se/
Hanna

oh! den parfymen måste jag lukta på nästa gång jag är i stan!

2009-05-23 12:37:00
http://hrosengren.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: