Pink is everything

Shoppingbag 2009-05-10 11:09:37
Kommentera - 2 st

Hade en jättemysig dag igår hemma hos mamma och pappa.
Jag och mamma gick igenom en hel drös av mina gamla kläder och sorterade bort rätt mycket. Jag fattar inte varför jag sparar på massa kläder som jag vet att jag inte använder eller kommer att använda? Helt galet. Men det är grymt skönt att kunna bli av med sånt som bara ligger och tar en massa plats. Och min teori är så att har man slängt en massa plagg så kan man alltid ersätta ett av dem med någonting nytt. Mer om det kommer strax.
Efter att vi plundrat igenom allt så bestämde mamma och jag oss för att gå på en promenad. Så det bar iväg på vår favorti runda bland mysiga villor och hästhagar. Underbart att gå omkring där och bara höra tystanden och lite hästgnägg. Där kan mamma och jag pratat av oss med varandra och disskutera massa olika saker. Supernice att ha en mamma som man verkligen kan disskutera vad som helst med.

När jag sen skulle och hem tog jag en avstickare genom stan. Eftersom M inte skulle vara hemma på ett tag ville jag inte vara där ensam. Så jag strosade omkring och tittade på fina saker. Och ibland har man tur när man går omkring och inte letar efter någont speciellt. Så denna gång hittade jag inte bara en utan två skapelser i korall. en klänning från Gina Tricot och ett nattlinne från H&M.


Korallfärgad klänning i sidenimmitation från Gina Tricot

 
Nattlinne i korall med supersöt spetsdetalj över bröstet från H&M


Vet inte om jag ska hitta på något idag eller inte. Kloclan är rätt mycket redan och ska ju träna vid 16.00. får se om jag får någon bra idé över min superduper smarriga rosa smoothie.

     

Kommentarer
Minaya

Men guuuud gumman vad roligt, vart bor ni nu då? Hur känns det? Hur går det, har ni klöst ögonen ur varandra ännu och bråkat om städning etc.. haha Skojja..



Fresten kommer du på min spelning den 5e Juni i Kungsan?

2009-05-10 17:12:22
http://minaya.blogg.se/
minaya

Mmm riktigt fin klänning där.. :D



Men va spännande. Tur att du älskar att pyssla.. Det gjorde jag också en gång i tiden, hu hinner jag inget! :S



Lidingö är fint.. Lite posh? eller? haha skojja!



Kul att ni kanske kommer. Jag skulle behöva lite hejjarklackar som står längst fram och apploderar och visslar lite etc.. Då rycks ju andra folk med.



Hur går det med jobb etc?

2009-05-10 22:03:12
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: