Never ever end

The good things in life 2009-05-30 08:59:32
Kommentera - 0 st

Veckan har passerat som ett x2000 tåg. Snabbt som attan. Skönt det, då det har varit lite segt med saker att pyssla med på jobbet. Men som tur är man påhittig nog och hittar alltid på någonting att mixtra med.
Efter jobbet igår äkte jag hem till min underbara vän Therese och hennes familj. För tillfället är det även hem till min andra supersöta vän Sandra och vi satt och chillade och mumsade på tacos. Alltid lika mysigt att åka hem till dem. Känns som att få en stor kram när man kommer innanför dörren. Tack för en skön chillsund tjejer och killar!

Men nu är jobbveckan slut och helgen här och med det ett kanonväder.  Jag måste verkligen ut med bara ben och sandaler och blir lite brunare om kroppen. Ska nog åka in till city och titta på när alla de tappara speinger 42,5 km, nämligen Stockholm maraton. Hur någon ens orkar springa så långt är verkligen förbluffande. Vilken uthållighet de personerna har. Jag tycker att de är jobbigt att springa 10 km på löpbandet så ett maraton skulle nog inte passa sig för mig. Men de är alltid kul att stå brevid och heja på de som spinger förbi.

Ska nog ta mig in i någon slags butik som säljer sandaler då jag verkligen behöver byta ut mina gamla. Hittade iofs. ett par superfina och sköna någon gång förra veckan, men nu ska jag bara komma ihåg i vilken affär. De var i sån där gladiatormodell som jag börjar gilla mer och mer. Förra sommaren bojkottade jag de helt, men nu känner jag att de är rät snygga och de paret jag prövade gjorde sig väldigt fina på mina fötter.
Nepp, nog med dagdrömmande. Ska hoppa in i duschen och fixa till mig.

Ha en superskön dag i det underbara vädret!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: