It keep raining on my window pain

Livet 2009-05-09 09:32:44
Kommentera - 0 st

Det måste ha regnat hela natten. Igår när vi gick och lade oss så sa M att " Hör du hur det regnar, älskling?". Då hade jag inte ens hört det, men imorse vaknade jag av att det smattrade på ganska hårt på fönsterbläket. Fast jag klagar inte. Det blir ju rätt mysig stämning när det är mulet och regn emellanåt.

Idag har jag fått styra upp frukost helt ensam då M har gått och jobbat extar tidigt. Så jag var riktigt fräck och åt faktiskt min frukost i vardagsrummet. Lite lyx måste man unna sig när man är allena.
Ska ta och ringa min kära mot strax för att se om ma kan komma över på lite visit under dagen. Ska nog ta och dra med henne till välbehövlig mor och dotter tid som kanske kan inkludera lite light-shopping.
nepp, nu ska jaf ta och göra mig iordning så att inte hela dagen försvinner.

Rain.gif rain rain rain image by sajro

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: