I wanna feel the sun on my skin

The good things in life 2009-05-16 10:00:51
Kommentera - 0 st

Underbart med helg. Kände verkligen igår att jag inte orkade en dag till med att gå upp klockan 05.30. Det tär på en något enormt att gå upp så tidigt 5 dagar i rad. Var verkligen helt enormt trött igår när jag kom hem från jobbet. Så jag la mig i soffan för att läsa och det tog inte lång tid för ögonlocken att bli tunga som bly och stänga sig. Vakande inte förrens min älskade M kom hem från jobbet och väckte mig. Resten av kvällen var det lite zombie-varning på mig, men jag lyckades att svänga ihop två hemmalagade pizzor med M. Blev verkligen hur goda som helst. Det måste vi ta och göra om igen. Så mycket roligare att fixa sin egen pizza och så slipper man det där fettdropparna som annars bara rinner längst händerna om man köper på närmaste pizzeria. Rekommenderar den "egna-pizzan" varmt!

Idag måste jag bara bege mig ut i det underbara vädert utanför fönstret. Kankse kan bättra på min samling utav fräknar något. Och jag känner att jag har ett otroligt sug efter en stor mastodont glass då jag inte ätit glass på en hel vecka nu. Har verkligen lovat mig själv att börja äta bättre och har då verkligen annamat detta med att äta 5 gånger per dag. Har inte varit hungrig en ända gång. Hungrig på det sättet att jag känt sug efter något sött mellan målen. Så idag ska jag unna mig själv en riktigt stor glass.

Hoppas ni får en supermysig lördag!


Bild:google.com

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: