A little piece of heaven

The good things in life 2009-05-23 10:32:17
Kommentera - 1 st

Eftersom jag och M firade 6 månader tillsammans igår bestämde vi oss för att inte laga middag hemma, utan låta någon annan göra det åt oss. Så vi gjorde oss extra fina och hoppade in i bilen. Till slut efter många svänger till höger och vänster på Östermalm kom vi så till slut fram till Resturang Capri.
Det var som att man hade tagit en bit av Italien och släpt ner den på Östermalm. Maten smakade precis som den gör när en äkta italiensk mamma lagar den. Så fruktansvärt god att man trodde att man hamnat i mathimlen. Vi åt en supergod 3-rättermiddag med broschiutto, pasta och panna cotta. Jag var så himla mätt efteråt att jag hade ont i magen. De hade utan tvekan den bästa peston jag någons smakat i hela mitt liv.
Förutom maten så var stämningen hur underbar som helst och servitörerna lyfte uppstämningen så mycket de med, men det bästa med hela kvällen var att min underbara älskade M satt framför mig. Ibland kändes verkligen som att vi var de ända gästerna i hela resturangen. Kändes nästan som att vi kunde sitta kvar där hela kvällen och bara vara sådär jobbigt förälskade. Vi hade verkligen en bella note tillsammans.

Så om ni ska ut och äta med er käraste, familjen eller kompisarna rekomenderart jag Capri varmt.


Kommentarer
Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-05-23 10:40:46
http://notimetocry.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: