T.G.I.F

The good things in life 2009-03-13 18:23:05
Kommentera - 3 st

Fredag eftermiddag och min kropps kricker utav glädje. Så utröttad som den har varit den här veckan förtjänar jag att bara sitta i soffan och lata mig. Min hjärna vill egentligen att jag ska dammsuga och moppa lägenheten, men min kropp säger nej jag orkar inte. Så bästa att bara chilla och ta de lugnt.
Njuter som bäst över en skål med varma nudalr med räksmak och mina favorittidiningar. Jag är helt beroende av nudalr med räksmak. Varje gång jag ätit en vill jag sitta och trycka i mig minst 2-3 till. Men jag hejdar mig och tänker att snart kommer min älsakde hem ocg då är det ju middagstajm. Så bäst låta magen bli lite hungrig. Tills dess får jag begrava mig i mina tidingar "Glamour" och "Chic" och få mig en massa bra tips inom mode och skönhet. Vill försöka få ett bra hum om vad som är bra att ha till våren. Har idag fått reda på av min kära mamma att hon hämtat ut mitt paket från H&M med min trenchcoat och mina espadrillos som jag egentligen skulle skicka tillbaka. Så en vårjacka har jag i alla fall och ett par vårskor. Men sen då? Vad mer behöver garderoben för att ge mig en cool och fräsig look i solen. Detta är vad jag grubblar över en fredagskväll ute på ön.


Mina älskade räknudlar


Mina kompisar ikväll tills min M kommer hem


Kommentarer
mathilda

ha en bra fredag!:D

2009-03-13 19:18:17
http://mathildasspot.blogg.se/
Minaya

Nudlar är underskattat :D



Jaha, då var det lördag igen, och det betyder inget mindre än att jag skickar ut min lilla ”lördagshälsning” till mina bloggvänner. Hoppas du får en riktigt mysig lördag och en fin helg.



Kramis Minaya

2009-03-14 01:07:11
http://minaya.blogg.se/
Elin

Uuuuuuuh för räknudlar!!:P hehe men det är alltid mysigt att läsa tidningar=)

Kram!

2009-03-16 17:56:14
http://noubaelin.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: