Sunny Sunday

The good things in life 2009-03-01 10:45:01
Kommentera - 1 st

Ännu en dag då man blir väckt utav solen plus världens mest underbara pojkvän och orden jag älskar dig. I love life!

Idag ska jag träffa världen mest underbara människa, nämligen min kusin Mimmi. Det som är så kul att vi två numera finns bara på 5 minuters gångavstånd från varandra men träffas ännu lika sällan. Livet är allt bar knasigt. Men idag ska vi två ut på en promenad här på ön. Ska bli skönt att få sträcka på benen och prata av sig om allt i ens liv. Det är så underbart att ha någon i ens liv som vet allt om en, varenda liten grej som hänt, så man behöver inte sitta och förklara allt hela tiden. Varför saker och ting är som det är. Så det blir till att röra på fläsket och ha en liten Dr. Phil moment i solen idag. Very nice!


Det underbara vädert utanför

Senare ikväll har vi planerat att ha lite middagsbjuding hemma. Fast jag oc M vet ännu inte vem som blir gästerna. Antigen M:s kompis och hans fru eller M:s försäldrar. Och det är så att jag har två olika menyer beroende på vem som kommer över. Så förhoppnigsvis vet jag snart vem som ska serveras. Men kul ska de bli. Vi kan äntligen bjuda över människor på middag då vi införskaffat flera stolar till köket. Förut var de bara 2 nu har de ökat till 6. Bättre sent än aldrig.

Kommentarer
My

gud va söt blogg du har :) blev kär direkt när jag såg den ! Tror det beror på färgen , ritkigt bra blogg (Y) :)

2009-03-01 11:16:05
http://myzaan.devote.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: