Spik and span

Livet 2009-03-14 10:55:12
Kommentera - 0 st

Nu har jag städat hela lägenheten. Har dammsugit, moppat, diskat och städat hela badrummet. Fick tom. ryck och dammsög av hela soffan. det märktes att de behövdes då mina hårstrån låg lite här och var. Men nu är den som ny precis som lägenheten. Nu kan jag göra allt annat jag ska göra idag med gott samvete.
Idag är det planerat att jag ska åka över till mina kära föräldrar och lillebror för att hälsa på dem. Har inte sett dem på ett par veckor och nu saknar jag dem. Så över till äiti och iskä (mamma och pappa på finska) och bli ompysslad och pumpad på allt som hänt i livet. Även fast mamma har ringt under veckan så vill hon gärna höra allt igen..hehe. Hon är så söt. Hoppas att man får sig en lite matbit till lunch också. Det här med att städa gör att man blir hungrig.
Får inte glömma att ta med mig mitt packet från H&M som min kära mamma hämtade ut åt mig. Så nu tycker jag att våren ska komma så jag kan börja använda min nya trench och mina peeptoe skor. Detta visas upp när jag är hemma igen, men nu ska jag göra mig iordning och fara iväg.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: