Rumble down in the boxes

Livet 2009-03-22 11:01:34
Kommentera - 0 st

Idag ska jag beg mig iväg till mitt förråd för at gräva fram lite godbitar som vi sakbnar i M:s kök. En sak som jag verkligen har saknat är mitt väffeljärn. Och M är supersugen på att få hit mina tekoppar i glas och sen ska min superfina ljusblåa karaff få flytta in i köket oxå. Så blir en hel del grovjobbande idag då lådorna i förrådet måste flyttas och lyftas fram och tillbaka. Men det som blir det jobbiga är att gå igenom alla 3 lådor med köksproslin för att leta fram kopparna och karaffen. Ska nog ringa min mamma och be henne om hjälp. Kommer ta alldeles för lång tid annars känner jag.

Senare ikväll blir det middag hemme hos M:s föräldrar här ute på ön. Alltid mysigt att bli bjuden på middag hemma hos dem då M:s mamma är så underbart duktig på att laga mat. Ikväll ska det visst serveras kyckling. Skulle egentligen fått stek, men det pallar min lilla mage inte av. En anna fördel är ju att man själv slipper stå i köket en kväll i veckan i alla fall..hihi.

Hoppas ni har en skön söndag!

Bilder: google.com

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: