Just my luck

Livet 2009-03-27 08:59:37
Kommentera - 0 st

Äntligen helg. Äntligen time för att ta det lugnt. Äntligen dags för den där efterlängtade shoppingturen. Äntligen min tur att blis sjuk igen!! WTF!! Det är just min lycka att jag alltid ska bli sjuk till en helg. Jag blir så irriterad.

Satt hela dagen igår på jobbet och kämpade mot febern. Kände direkt på morgonen att allt inte va som de skulle. Kroppen försökte viska nått om att det var lite för varmt. Men jag kände att med ett par Alvedon som hälsade på i systemet så skulle allt minsan ordna upp sig. Men efter lunch var min kropp sur på mig och började strejka totalt. Jag strejakde tillbaka och satt kvar vid mitt skrivbord tills klockan visade 4 och det var tajm att gå hem.
Skulle nog ha lyssna på kroppen min för när jag väl kommer innanför dörrarna så fryser jag som en gnu och orkar knappt stå upp. så det var bara att byta om till total myspys outfit och krypa under täcket. Man har en rätt rejäl feberfrossa när tom. fleecetröjan får åka på under den tjocka täcket.
Well, det är bara att inse fakta, jag har blivit förkyld. Hosta och rinnig näsa är nu mina kompanjoner i ett par dagar framöver vilket resluterar i att jag får avboka mig på min kompis födelsedagsmiddag imorgon som även skulle innehålla en av mina favoritsysselsätningar nämligen Singstar. Det blir till att ägna tid åt att kyrera sig och titta på alla säsonger utav mina ultimata favoritserie någonsin. Och nej det är inte SATC eller O.C utan my first love Felicity. Tur att varje avsnitt är ungefär 45-50 minuter långt så känns inte dagen som att den har fastnat i en seg bulldeg.


Bild: google.se

Hoppas att ni har en bättre start på helgen hjärtegryn!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: