Sunny day with friends and babies

The good things in life 2009-06-21 10:43:33
Kommentera - 1 st

Ska strax iväg till min vän K och hälsa på . Detta då för hon ett par veckor sedan fick sitt tredje son och jag lovat att komma över på en fika.
Som tur är har vi världens bästa väder idag och det ska vi sannerligen njuta av. Ska bli supermysigt att leka med de 2 större grabbarna och sen bara förundras av den minsta i min famn. Sen ska de ju pratas och fikas med min vän och hennes man också, så klart. Och allt detta sker i finsk version...lovley! Älskar och åka över till mina finska vänner och bekanta och känna som att jag hamnat i Finland. I love it!
Tyvärr kan inte min älskade M föja med då han måste jobba större delen utav dagen. Så det blir en besäk solo. Men vi har ju i alla fall fått njuta av varandra i 2 dagar...

Hoppas att ni får en super härlig dag i det underbara solskenet!


Kommentarer
­Milly

jag förstår om du längtar, inge vidare och jobba i detta fina väder :)

2009-06-23 19:29:38
http://designbymilly.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: