Some time off would be nice

The good things in life 2009-06-11 18:42:05
Kommentera - 0 st

Nu kan jag verkligen känna att det skulle passa bra att semestern bara var runt hörnet, men sådan tur har inte jag. Jag måste gott vänta till augusti innan jag får njuta av att inte ha ett larm som tjuter 05.30 varje morgon och inte behöva sitta inne på ett och samma ställe i 8 timmar om dagen.
Jag och M har så smått börja planera för vad vi vill hitta på på vår semester. Jag ska förstoch främst åkt till Finland och hälsa på tjocka släkten med mina mamma. Blir borta i en vecka och då ska jag hinna med att festa till på min moster 60-årsfest och fara högt upp i landet för att hälsa på min mammas mostar och morbröder. Ska bli kul att träffa en massa släktingar som jag senast träffade när jag var 13-14 år, vilket var ungefär 13 år sedan. Hjälp vad tiden går fort.
Sedan ska jag och M åkt utomlands i en vecka. Vart vi ska är inte bestämt och inte heller exakt när vi ska åka, men en vecka på ett soligt ställe med en sandstrand ska vi fara till. Njuta av garanterat soliga och varma dagar, äta ute på mysiga resturanger och bara njuta av att vara med M i flera dagar i streck. De ska bli hur nice som helst att totalt komma bort hemifrån. Jag ska utan tvekan lämna telefonen hemma och bara njuta av att inte kunna bli nådd. Men nu när jag tänker efter kommer min familj vara sjukt oroliga om de inte kan få tag på mig. Hmm, i-landsdilemma.....

Well, ska fortsätta drömma mig bort till lediga dagar samtidigt som jag skuttar iväg till tvättstugan. Skönt att de i alla fall inte är regn och blåst ute. Ska skutta iväg med flip-flops bara för det....


Bild:google.com

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: