Rock me all night Boss

The good things in life 2009-06-07 13:57:36
Kommentera - 1 st

Nu har jag städat igenom varendra lilla vrå i hela vår lägenhet. Jag tror bestämt att de har tagit me 3 timmar att verkligen storstäda allt. dammsugit, moppat, plockat undan, plockat iordning, dammat, diskat, torkat av hela köket inklusive all skåp, dammsuigt av hela soffan, tvättar rent hela badrummet, plockat undan massa skor jag inte använder (så ofta i alla fall), slängt en massa onödigt. Nu sitter jag äntligen så i soffan men min Nobless apelsin brevid mig och känner mig jädrans nöjd. Det här skulle jag aldrig orka göra varje gång jag städar. Skulle bli galen. Men ibland behövs det och det är alltid nice att ha en bra anledning till det. Min är att våra vänner J och A komm er ikväll innan vi ska iväg på konserten.
Just det, vi 4 ska iväg och se Bruce Springsteen ikväll på Stadion och vilket underbart solsken vi får. Är inte värledens varmaste vindar som blåser, men vad gör det när solen ler mot oss.

Har städat till "Greatest hits" av Bossen och kommer verkligen in i rätt stämning. Nu är det ju så att jag inte har lyssnat på Springsteen hela mitt och är världens mest hängivna fan, men hans musik är fär magisk och underbar. Man rycks med och vill bara vara med och dans med honom på scen i takt med "Dancin in the dark" eller min absoluta favorit "Hungry heart".

Nepp, nu msåte jag komma på vad jag ska bjuda våra gäster på när de kommer över då vi lovat att förse dem med "snacks" och då snackar vi inte chips och dip, utan mer vuxet tilltugg.Hjärnan jobbar på högvara...


Kommentarer
minaya

Hej heidi.. hoppas det är bra med dig. här rullar det på och har sig. :-)

2009-06-07 14:35:41
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: