One week of fun in the sun

The good things in life 2009-06-20 09:33:36
Kommentera - 3 st

Idag har jag och M äntligen besämt oss för vad vi ska göra i sommar på vår semester. Det blir en veckas solsemester på Teneriffa!! Vi är båda så glada att vi nästan spricker. Vi satt nämligen igår framför datorn och letade efter en perfekt resa. Vi hittade en, men tyvärr matchade de inte M.s arbetsschema. Kan ju säga att det blev ett stort irritationsmoment. Vi hade verkligen hittat det perfekta stället, hotellet, ja allt. Sen så sprack det pga. att M verkligen inte kunde vara borta en utav dagarna.
Men idag så seglade M in igen på nätet och som om någon hade trollat så plpppade en perfekt resa upp. Dagarna matchade, hotellet var toppen och priset var som hittat. Så nu ska vi fara iväg i 1 vecka i augusti til härliga Teneriffa och sola och bara slappa. Oj, vad glad jag är så ni anar inte. Senast jag verkligen var utomlands var någ 2 år sen, så ser verkligen fram emot detta massor. Speciellt då detta blir en vecka då jag helt och hållet får vara med M ostört.

Dock blir det en massa flygande för min del på semestern. första veckan på min semester frlyger jag till Finland i 1 vecka för att sedan komma hem i 5 dagar och då åka iväg till Teneriffa. Men tur för mig och M att jag älskar att flyga. Vamos a la playa!






Bilder: ving.se

Kommentarer
Therese

Kul :D

Sara

Hahhaa ni ska alltså till Ving resort Fañabe? ;)

Vi åker dit den 25:e augusti ;) Såååå härligt!

2009-06-21 13:42:38
http://blondinsaras.blogg.se/
­ღ Milly ღ

Vilken fin blogg du har!

är allt väl med dig?



Kram!

2009-06-22 22:11:32
http://designbymilly.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: