Wantin' to do too many things at once

Livet 2009-07-25 11:31:36
Kommentera - 0 st

Oj vilket schema man hade idag då. Hade inte alls planerat det så, men ibland är det bara att köra på.
Först på schemat idag, efter frukost med Mr M, var gymmet i 1 timme. Såg till att riktigt springa av mig ordentligt på löpbandet i 30 minuter och sedan blev det styrketräning i 40 minuter. skönt att pressa kroppen så på morgonkvisten. Fast det var lite tråkigt att hänga där själv, då jag alltid går dit tillsammans med M. Ingen att prata med varven, men som tur var så hade tjejen som öppnade gymmet idag samma musiksmak som jag så hon poppade schysst R'n'B i högtalarna. Och till bra musik är det ju alltid lättare att träna.

Nu har jag precis stigit ur duschen och ska ta och slänga på mig lite kläder för att åka in till stan. Jag och mamma måste shoppa lite födelsedagspresenter till min pappa och min moster. Båda två ska firas nästa lördag så vi tänkte att det är lika bra att ha presenterna avklarade redan nu. Vi har redan planerat ut vad vi ska köpa, så vi behöver inte springa omkring som två irriga hönor. När mamma väl har åkt hem ska jag möta upp min bästa vän som är i stan över dagen. Har inte sett henne på ett par månader då hon inte på i den stora stygga staden. Ska bli supernice!

Sen blir det hemfärd för att spendera kvällen med min Mr M och förmodligen spela Wii då vi igår införskaffade oss det nya Wii Sports spelet. Life could not be better!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: