To do in 2009

The good things in life 2009-01-02 11:11:33
Kommentera - 4 st

Nyårslöften i all ära, men jag brukar inte lägga några. Men jag kan se till att bli bättre på vissa saker helt klart. Och det finns ju saker och personer som redan finns i mitt liv som redan är underbara och som jag inte behöver önska efter. Här kommer min lilla lista för 2009 som jag hoppas ska bli ett kanonår.

* Ska komma igång med träningen igen. 2-3 ggr i veckan ska gymmet besökas.
* Lägga mer krut på bloggen.
* Spendera massa mer tid med mina underbara vänner (u know who u r)
* Åka utomlnads minst en gång under året
* Lära mig en ny sak..kan vara vad som helst, bara det är helt nytt.
* Vara glad över att Mr.M äntligen efter 2½ år finns i mitt liv..på riktigt!
* Få min lägenhet såld
*Kanske, bara kanske ta körkort..(hoppas inte för mycket nu M hihi)

Har ni något ni siktar på att uppnå under det nya året?


Kommentarer
Linnéa och Jennifer

hoppas du får ett riktigt bra år!:)

2009-01-02 13:54:37
http://sweetnothing.blogg.se/
Emma

Fin blogg du har! Kika gärna in hos mig också. Lyssna på min version av låten "9 crimes":) I hope you like it ;)



// Emma

minaya

Jag vet Myltan är grym.. Kolla också "Placeboho" jag la upp henne som en av de sköna bloggarna.. Hon målar i färg, jätte fint! Tack Heidi.. :-) uppskattar ditt stöd!!



Kram

2009-01-02 15:29:13
http://minaya.blogg.se/
cissy

jag siktar på att börja träna & plugga mera ♥

2009-01-02 15:29:51
http://thesisters.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: