Soft like a babys bum-bum

Tipstajm 2009-01-03 09:51:50
Kommentera - 2 st

Nu när det är så fruktansvärt torr luft ute så är det extra viktigt, i alla fall för mig, att ha en bra ansikts-tvätts-fuktighets-rutin. Om jag inte följer den blir jag torr som fnöske och det ser ut som jag har mjäll i ansiktet. Inte så vackert. Och eftersom jag har sån där svår hy som det är lite krångligt att hitta rätt produkter till så har jag plöjt igenom ett antal produkter i mitt liv. Men nu änrligen efter ett par månaders användning har jag hittat min magiska kombination. Och tur för mig och min lilleplånbok är det inga krämer för tusentals kronor som gäller. Nej, här är det bara att traska in på ICA om man vill och haffa det som behövs.

För att mitt ansikte ska hålla sig rent och fri få massa knasigheter tvättar jag det med Garnier Pure: Wash+Scrub+Mask. Man kan alltså använda den som både ansiktstvätt och den rengör hur bra som helst eftersom den har en massa småkorn i sig som peelar lite lätt varje morgon och kväll. Sen så kan man även ha den som en mask och jag kan lova att man känner att porrmaskarna inte blir glada när den ligger..hihi.
Sen är det ju jätteviktigt att återfukta efteråt och då har jag Nivea Visage Aqua Sensation som min eviga vän. Den är inte för fet och det är verkligen som att låta huden dricka vatten. Min hud blir så bebislen att det inte finns. Plus att den doftar hur gott som helst. Skönt för M att smeka lena kinder..hehe.



Har ni några bra skönhetstips som ni vill dela med er av? Please do so. Us girls gotta stick together.

Kommentarer
Jullan

Vilken fin blogg du har! Plus roliga inlägg! Hit kommer jag nog fler gånger! Trevlig helg!

2009-01-03 10:41:30
http://wildlake.blogg.se/
Sari Nanna

Åh, I love hudvårdsprodukter!! Några som har funkat för mig o som jag tkr e toppen e Clinique + No7 :)

Fin blogg!


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: