Raindrops keep fallin'

The good things in life 2009-01-25 12:24:02
Kommentera - 0 st

Åh vad jag skulle velat ligga kvar i sängen hur länge som helst i morse. Men var bara tvungen att gå upp samtidigt som M. Han skulle iväg till jobbet och jag hade bestämt mig för att tvätta.
Anledningen till att jag hade velat ligga kvar i sängen och krama kudden ocg mysa med M var att vi inte gick och lade oss förens klockan 02.30. Igår fick M sin lilla överraskning vilket innebar att jag hade lagta en lyxig 3-rätters middag hemma och sedan fick han åka iväg med mig och titta på bio.
Jag hade kollat in en massa filmer iför väg, men visste att M ville se "Benjamin Button" så det fick bli den långköraren. Så efter våra middag som också innehöll Singstar battled (jag vet, jag har världen mest underbara pojkvän som frivilligt ställer upp och sjunger Singstar med mig) for vi iväg till Rigolleto. De måste verkligen ha varit nått fel på lufkonditioneringen för efter ett tag blev det varmt som i en bastu där inne. Kändes som att man intre kunde sitta still och jag vaille bara ta av mig alla mina kläder. Men som tur var så var det en vänlig själv som gick och sa till, men det var typ bara en kort stund kvar utav filmen så det kändes som att de inte gjorde någon skillnad. Det märktes i bilen att vi var varma då rutorna började imma igen lite innan vi hann hem. Hehe...lite Titanic känsla där.


När vi väl var hemma tog jag fram en ostbricka, som jag vet att M velat ha hur länge som helst, och vårat favoritvin. Så där att vi mitt i natten och mumssade i oss supergoda ostar med kex och tittad epå våran nyfunna favoritserie"Newlyweds". Jessica Simpson och Nick Lachey är hur roliga som helst att titta på. Jag sitter och skrattar som ett mähä emellanåt.

Idag ska vi åka iväg till M:s föräldrar på middag på kvällen. Skönt att slippa fixa middag idag känner jag. Orkar inte städa undan mer disk. Imorse har jag nog diskat varenda tallrisk och glas M äger då vi inte har diskt på 2 dagar och jag inte orkade städa undan efter mig igår efter att jag lekt finresturnag i köket.

Nepp, nu måste jag iväg till tvättstugan. Hoppas all tvätt är torrt så jag slipper springa tillbaka någon mer gång.

Vad pysslar ni med en söndag? 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: