Lookin out my window

Livet 2009-01-14 17:29:54
Kommentera - 1 st

Sitter på jobbet och känner att jag är så fruktansvärt rastlös att jag inte pallar av det mer. Har myror i hela kroppen och vill bara springa hem till M. Men ännu sitter man kvar på sin stol på kontoret och kan inte lämna byggnaden.
Har inte funnit ett smack att göra sedan 2 timmar tillbaka och inte får man gå hem heller. Nej, lilla jag är bunden till mitt lilla skrivbord 30 minuter till innan jag får springa ut. Hatar verkligen att inte ha någonting att göra när jag är på jobbet. Känns så onödogt att behöva vara kvar när det inte finns ett ända ärende jag kan påbörja eller hjälpa till med. Urk i en  stor burk säger jag bara...

Någon som har ett roligare och mer givande jobb än jag just nu? Please share with our friends...


Kommentarer
Ines

vad jobbar du med ?(:

2009-01-14 18:14:25
http://inness.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: