Hope & Progress

Livet 2009-01-21 08:12:59
Kommentera - 1 st

Idag fick jag mig en välbehövlig sovmorgon. Kände verkligen hur trött jag var när jag parkerade i soffan igår efter att ha diskat, städat och lagat mat. Tittade i alla fall Bracka Obamas instalationscermoni och blev väldigt inspererad av hans tal. Trodde jag skulle vilja byta kanal efter 5 minuter, men jag satt ihärdigt och lyssna. Brukar nästan alltid bli lätt uttråkad av när någon bara står och maler på, men herr Obama kan verkligen tala så att alla lyssnar. Han också titta på kortegen som gick från Capitol Hill till Vita huset och det var supernice att Obama och hans fru tog sig ut ur bilen och gick vissa sträckor. En annorlunda president på ett mycket bra sätt. Mer välnära eller hur man ska uttrycka sig.

Vad tyckte nu om Obamas tal han höll efter installationen? Bra eller dåligt?

Nepp, nu ska jag ta och springa iväg till jobbet. Hoppas bara att jag inte blir insvept i spindelväv då det emellanåt är så sjukt tråkigt på jobbet. Vi får väl se om jag kommer hem dammig eller inte...


Kommentarer
minaya

Heidi.. YES WE CAN!



Hoppas det är bra med dig.

2009-01-25 04:08:53
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: