Friday I'm in love

Småsaker 2009-01-16 18:45:13
Kommentera - 3 st

Äntligen är det fredag. Har varit en tung vecka på jobbet med många ärendet att plöja igenom, men jag överlevde.
Ikväll blir det till att bara ta det lugnt hemma med min underbara M. Han är fortfarande väldigt sjuker så det blir till att vispa ihop en enkel middag bestående av korvstroganoff med jasmineris till. Har gått och längata efter det hela dagen idag. Knasigt att man ibland kan få knäpp på vissa specifika maträtter. Andra brukar ju få sug efter typ hummer eller McDonalds eller pizza, men jag får sug efter korvstroganoff. Och sen har jag fått nå fnurr på att ha kaviar på mina mackor. Bara kan inte ha någotning annat på dem. Inte ens apelsinmarmelad som jag annars typ avgudar. Men ibland måste man få variera för att uppskatta de man annars alltid är van vid.

Glömde nästan det att jag var och hämtade ut min beställning från CDON.COM. Beställde ju hem första säsongen utav "Nick & Jessica-Newlyweds". Så nu ska jag sätta mig ner och börjar titta på det första avsnittet innan det är dax att börja vispa ihop middagen. Hoppas hon droppar sina roliga kommentarer redan första avsnittet..hihi.

Vad hittar ni på en fredagkväll? Party,party eller hemamys med kompisarna eller flick/pojkvännen?


Kommentarer
johan

härlig blogg! :P

2009-01-16 18:51:55
http://johanbliixt.blogg.se/
JOANNA

skulle vara partyparty men ska bli film med vänner istället:) sj?

2009-01-16 19:22:08
http://byjoanna.blogg.se/
Zandra

Vilken gullig blogg :)

2009-01-17 00:05:27
http://decevven.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: