Bake a cake

Livet 2009-01-01 15:27:36
Kommentera - 1 st

Kände verkligen för nått söt för att starta det nya året med, så jag ska ta och svarva ihop en kladdkaka med vispgrädde och varm choklad till.
Efter att ha varit en sväng ute med M, så kändes det som att det var precis vad kroppen suktade efter. Så nu ska jag ställa mig i köket och vara en snäll tjej och få M glad med nått kladdigt.

Vad har ni gjort med eran nyårsdag, suttit hemma och kurerat er från gårdagens festande eller har ni varit så pass pigga som jag att ni kunnat ta er utanför dörren och hittat på nått?

Kladdkaka

Kommentarer
minaya

hej

Hoppas din kväll blev bäst igår.. och att du inte är bakis!! :-)



Fresten ,, Om du vill stötta lite så kan du rösta in mig på listorna.. Läs då mitt inlägg nu sist :-) Vi satsar på att toppa listorna 2009!! :-) haha..

---

2009-01-01 19:18:03
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: