Vinnaren är...

Mina älsklings beats.. 2009-02-21 09:25:59
Kommentera - 0 st

Jag är kär på nytt. Fast denna gång är den en tjej och hennes underbara musik som totalt fångat mitt hjärta. Lyssnar på hennes skivor jämt; på bussen till jobbet, på jobbet, hemma när jag diskar. Om jag inte hör henne i högtalarna så sjunger jag på hennes låtar konstant. Jag är förtjust i Veronica Maggio. Hur bra kan en tjej bli!?!?! Båda hennes skivor rullar på för fullt här hemma, men mest vill jag lyssna på "Vinnaren är...". vet inte vad det är med hennes med musik som får mig att längta till sommaren. Men alla hennes beats känns bara som en grön sommar äng, en uteservering, middag med vänner på en altan. U know that feeling.


"17 år"


"Gammal sång"


"Stopp"

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: