The sun i shining...

The good things in life 2009-02-28 09:30:05
Kommentera - 0 st

Vad härligt det är att få vakna upp av soljuset. Det går inte att vakna upp på ett dåligt humör när det är så underbart väder utanför fönstret. Inte blir det sämre av att den man älskar mest väcker en med en massa pussar och kramar.

Idag ska jag iväg till stan och träffa en av mina bästa vänner som är här i Stockholm och hälsar på över helgen. Vi har nog inte setts på nästan 2 år, men vi pratar jätteofta i telefon. Är lite pirrigt så när man inte träffats på ett tag även fast man känner varandra hur bra som helst. Vi ska i alla fall strosa omkring i stan och titta i affärer och se om nått är värdigt att ta med sig hem. Fast vi ska börja med att äta lite frukost-lunch aktigt på något mysigt fik tänkte vi. 

Jag måste berätta att igår när jag kom hem så hade min underbara man köpt blommor till mig. Han vet hur mycket jag bara älskar tulpaner så jag fick ett fång med jättefina rosa och röda blommor utav honom. Jag blev så rörd när han sa att nu har inte du fått blommor på ett tag så tänkte att det var dax igen. Så nu sitter jag här och tittar på blommorna och bara ler. Hur kan en helg börja bättre undrar jag?


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: