T.G.I.F

Tankar & funderingar 2009-02-20 20:40:38
Kommentera - 1 st

Äntligen fredag!! Jag har verkligen längtat efter helgen enda sedan måndagen började. Kanske mest för att jag visste att det skulle bli en väldigt seg och långdragen arbetsvecka. Men till slut så kom ju helgen även fast de kändes som dagarna bara kröp fram som maskar. Ibland belv jag bara så frustrerad av att känna rastlösheten växa. Så blir jag när jag verkligen vill att någonting ska hända eller ske.
Men nu sitter jag här i soffan och har en kväll för mig själv. M och hans kompis J är på AC/DC konserten ikväll så jag har bänkat med en hel säsong av "The Hills" och en hög med plättar. Var nere till affären, när jag skramlat ihop lite pengar ur fickorna, och köpte hem lite glass och chips. Men det verkar som allt de får vara kvar i sina påsar och behållare. Plättarna fullde visst upp hela magen så får nog passa på resterande godsaker känner jag.

Tror nog jag ska ta och titta på en av det bästa filmerna jag vet vilket är "Dirty Dancing". Min mamma fick mig att älska den filmen när jag var yngre och har nog sett den 1 miljon gånger. Men den är verkligen lika underbar varje gång den rullar ingång. Får passa på och ha chick-flick kväll när pojkvännen är iväg.


Kommentarer
my elfstrand

såg den idag för första gången.

hade högre förväntningar och tyckte inte om den.

men alla tycker olika :)

2009-02-21 19:12:27
http://elfstrands.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: