Sweet like chocolate

Livet 2009-02-03 17:22:27
Kommentera - 0 st

Just denna vecka är jag bara grymt sugen på chocklad and u know why girlfriends... Satt säkert och tänkte på chocklad i 1 hela timme på jobbet innan jag skulle packa ihop för dagen. Satt och drömde om vilken sort jag skulle köpa. Kunde inte bestämma mig. Haha. Tjejer och våra hormoner. Det är inte att leka med. Men nu när jag har handlat min choklad, kommit hem, tagit en alvedon för smärtan i magen och insett att vi ska äta tacos ikväll är jag mitt gamla vanliga jag igen. Stackars M är lite rädd för mig när det blir min "tjej-vecka". Han fasar för att jag ska bli värsta monstret som bara härjar omkring och gnäller. Men jag kan lugnas med ganska små medel som sagt. Så han har tur och slipper ett monster hela veckan. Idag var nog min peak av irritation och gnällighet och det blev jag av med på jobbet kände jag. Stackars K som sitter brevid mig och får lyssna på mig. Men hon beklagade däremot sig över att bebisen i hennes mage förde lite liv så det blev nog jämt där...

Nepp, nu ska jag läsa igenom mina favoritbloggar och smaksa i mig lite av chokladen. Sen ska jag ta an det diskberg som finns i köket...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: