Curly me

The good things in life 2009-02-09 17:59:26
Kommentera - 6 st

Så, första dagen på veckan avklarad på jobbet. Superskönt. Var inte för mycket och inte för lite att göra. Precis lagom så att de räckte tills jag fick stänga av datorn och trippa hemåt. Men man kan ju inte ha det bar hela tiden så jag hoppade på bussen när jag gått av tunnelbanan, men det var inte riktigt rätt buss. Nee, den åkte väldigt långt bort från vart M bor. Men som tur fattade vart jag hamnade i alla fall, så kunde hitta till busshållsplatsen som kunde ta mig hemåt. Så efter en liten sightseeingtur på ön så kom jag äntligen hem.
När jag steg in genom dörren hörde jag musik i lägenheten. Jag stod i hallen och lyssnade ett par sekunder innan jag tog av mig ytterkläderna. Gick fram till M:s dator och fattade inte riktigt varför han just valt att spela de låtarna han hade på playlisten. Men när jag sedan tittade in i köket och såg min present ramlade poletten ner. Min älskade man tycker jättemycket om när jag har lockigt hår. Så underbar som är hade han gått och köpt en locktång till mig och sedan gjort en playlist som associerade med hår som "Curly Sue", "Let your hair down" och Hassans klassiska ringning om shampoo för fett hår. Fattar ni vilken helt knasigt underbart rolig och kärleksfull pojkvän jag har. Det är inte konstigt att jag blir mer och mer kär för varje dag jag är med honom och älskar honom så att hjärtat nästan brister av glädje. Och visst materiella ting kan aldrig köpa min kärlek, men tanken bakom allt han gör är så stor så jag kan bara le och skatta mig en väldigt tursam tjej som har honom i mitt liv.

Oj, va sockersött de blev nu..haha. Men kan inte hjälpa det, cuz ya'll know what I'm talkin' bout!



Kommentarer
Anonym

AAAAAAWWWWWW.. Han verkar underbar Heidi :-)

2009-02-09 20:30:08
http://minaya.blogg.se/
BAACKONTRACK

sv: så skönt då :D

vad jobbar du med?



glöm inte - följer du min blogg med bloglovin så följer jag din! så enkelt är det :D

2009-02-10 07:57:59
http://baackontrack.blogg.se/
CARRO - ThinkPink ♥

Vilken härlig rosa blogg! :)

2009-02-10 22:40:25
http://thinkpinks.blogg.se/
Therese

You are so worth it darling!



Så glad för din skull. Den romantika prinsessan har finally fått sin värdiga romantiska prins :D



Happy happy joy joy :D



Om du saknar mig på dagarna så är jag hemma med Viggo o vabbar.



puss

Olivia

åå rosa! :)

2009-02-11 14:50:55
http://ollies.blogg.se/
minaya

Heidi.. hur går det med allt.. Du har inte skrivit på länge.. hehe

2009-02-12 01:41:09
http://minaya.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: