All by myself

The good things in life 2009-02-01 10:42:28
Kommentera - 0 st

Nu ska jag vara ensam i 2 dagar då min älskade har åkte iväg och ska vara med på en gala. Det är första gången jag är helt ensam en natt i M:s lägenhet. Inga problem så, känner mig supertrygg här och precis som hemma. Men han är inte här. Jag ska sova ensam i hans säng. Det kommer inte finnas någon där på andra sidan. Vi brukar sova med sovrumsdörren öppen, men inatt blir det nog att sova med den stängd. Vet inte varför jag måste ha den stängd, men bara känner att så ska det vara. Jag vet, jag är lite udda, men men jag måste ju kunna sova sött.

Så nu sitter jag här helt alena, men min mor ringde nyss så jag ska ta och fara över tll dem över dagen. Skulle ju vara skönt att baar sitta här i soffan och titta på filmer och mysa, men kan vara roligt och göra samma sak med med mamma. Ska nog se till att hon möter upp mig i ett köpcentrum nära dem så hon kan köpa sig en scartsladd till hennes DVD. Hon och pappa fick DVD spelare av mig och min lillebror i julklapp för någar jular sedan och ännu är de inte inkopplade. Men idag kanske jag kan styra upp någonting. Så får mamma och jag sitta och titta på massa chichflicks hela dagen..hehe.

Nepp, nu måste jag röra på mig om det ska bli någonting av denna dag. Vad hittar ni på denna söndag?

 

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: