A day in The City

The good things in life 2009-02-28 16:44:21
Kommentera - 3 st

Äntligen hemma efter en massa springande i affärer tillsammans med min vän Moggis. Vi sprang verkligen kors och tvärs mellan varje skyltfönster som sen lockade oss in i butiken. Min garderob blev en tröja rikare och badrummet fick tillskott av en hårinpackning, sminkbortagningsservetter och en ansiktsmask. Alltid bra att ta hand om sig själv.
Killarna var inte så duktiga på att gåi butiker som jag trodde. Med oss hade vi nämligen Moggis kompis J, så jag fick shoppa med två killar som inte riktigt gillade att vänta på mig i alla provrum. Till slut gav de upp och åkte hem. Jag snurrade inte runt länge jag heller utan åkte hemåt jag med.

Världens bästa vän, Moggis

Nu sitter jag i soffan och har bytt om till mjukisar. Som sällskap har jag en kopp té, smörgåsrån och "Sex and The City-The Movie". Önskar att tiden gick snabbt nu så jag fick få hem min M och få hans sällskap brevid mig.


Kommentarer
minaya

Hej. Det är Lördag och jag är glad, så jag ville bara skicka en liten hälsning till alla mina härliga blogg-tjejer och killar.



Hoppas ni också får en lika mysig dag och helg.

En STOR KRAM till dig!



//Minaya

2009-02-28 17:45:54
http://minaya.blogg.se/
minaya

Mysigt :-) Mjukisar och te och film.. mm

2009-02-28 18:16:27
http://minaya.blogg.se/
mathilda

satc är asbra!:D

2009-02-28 22:25:28
http://mathildasspot.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: