Tuseday on my mind

Livet 2009-12-22 06:18:53
Kommentera - 0 st

Starx på väg ut genom dörren, men det skulle vara så mycket skönare att stanna i sängen och bara sova. Jag känner verkligen att snart måste denna lilla tjej få vila sig innan hon brackar samman. Hjärnan är som bulldeg och kroppen vill inte anstränga sig alls.
Jag peppar mig själjv genom att det baar är två 8 timmars-pass kvar till julen, men just nu känns inte det så uppmuntrande då jag vet hur mycket vi har att pyssla med på jobbet. Väl hemma ikväll är det tvätt-tajm. Ser till att få det gjort innan julen, för sedan orkar jag inte tänka på det.

Nepp nu är det ut i kylan (-10 här idag) och hoppas på att man klarar sig hela vägen till jobbet utan köldkskador.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: