The day before Christmas

The good things in life 2009-12-23 06:16:28
Kommentera - 0 st

Så var det äntligen dagen innan julafton. Bara ett arbetspass kvar sen är man äntligen fri i 10 dagar. Som jag har längtat!
Hoppas bara på att dagen går smort och lätt, utan några större katastrofer. Då ska jag och mitt team kunna gå hem relativt normala i bollen (fast det är vi inte annars heller så..hihi).
Efter jobbet ska jag trotsa alla jordens krafter som säger nej och ta mig in till stan för att köpa det sista klapparna som jag kommit på. Sen är det bara raka vägen hem för att börja vänta in julafton med uppsersittarkväll på tv och Bingolotterna i högsta hugg. Jajamensa folks, ni hörde rätt. Ska det vara jul med allt som hör till så ska man banne mig bänka sig framför tv:n med en lott.

Nepp, nu mot jobbet och de sista 8 timmarna. Ha en underbar dags sweets!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: