Still alive

Livet 2009-12-11 21:41:06
Kommentera - 0 st

Här har man fått biverkningar utav vaccinet så det står härliga till. Feber, muskelont, ledvärk och huvudvärk har varit på besök för att inte tala om smärtan i min arm.
Så idag orkade inte min kropp att ta sig till jobbet utan fick stanna kvar hemma. Men ibland har man sådan tur att "daytime" tv är som bäst och kan rädda en från total trisstes. Detta då vårat internet, eller snarare min dator, inte funkat som det ska. Pojkvännen tyckte det var bra att uppdatera eller uppgradera eller var det nu var, internet uppkoplingen så jag inte fick vara med. Men nu är det problemet löst efter många om och men.

Hoppas på att smärstan och rådnaden i armen har försvunnit till imorgon fär som det är just nu så får jag inte ens ordentligt med sömn på nätterna. Vaknar varje gång jag rullar över på vänster sida.
Nåväl, ska inte älta mer. Nu ska det mysas i soffan och hejas på Erik i Idol!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: