Rise with the sun

Träning 2009-12-05 08:55:06
Kommentera - 0 st

Åh vad skönt det var att få sova ut idag. Jag var verkligen komplett slut efter veckan som gått. Sov som en stock då jag inte ens kommer ihåg om jag drömt något eller inte.
Detta är nog anledningen till att jag inte varit så gald i riva så hemskt många inlägg denna vecka. Har helt enkelt inte haft orken att skriva någonting. Kreativiteten har bara inte funnits där. Men nu när det är helg och jag har tid över så kommer det komma mer inlägg då jag känner att tiden inte knapp hela tiden.

Om 1 timme ska jag befinna mig på gymmet för att tortera mig igenom ett pass av bodypump. Vissa moment önskade jag att instruktören skippade, men när jag väl genomfört det så känner jag mig så jädrans duktig. Känner inte ni så? Precis som när man sätter på ett extra kilo på maskinerna inne på gymmet och man pallar att köra alla reps ändå. Vilket lyckorus.
Men nu ska jag pimpla i mig mitt te och bara vakna sakta innan jag exploderar i styrks och vilja.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: