No headeline

Livet 2009-12-03 18:45:18
Kommentera - 1 st

Hjärnan är lite tom just nu på saker att skriva om. Eller egentligen inte, det finns saker att skriva om, men det är sådana saker som är personliga och som jag helst inte vill skriva om. Men jag kan säga att jag fick ett underbart lättande samtal idag när jag satt på jobbet och kände att jag inte kunde få en bättre julklapp. Vissa saker går inte att köpa och detta är en av dem.
Så mitt lilla hjärta är fullt av lättnad och glädje som inte går att beskriva. Men det är inte riktigt över mållinjen ännu, men det är så nära så nära. Så lika mycket som jag känner att jag fått en massa krafter tillbaka, så är jag lite känslomässigt utpumpad.

Ska ta och luta mig tillbaka ikväll, skriva klart min önskelista till min pojkvän (han behöver en så att inte köper något onödigt) och bara njuta av att livet just nu är härligt och underbart.

funny pictures of cats with captions


Kommentarer
vesna.blogg.se

haha ja älskar o spela spel =)

2009-12-03 20:20:03
http://vesna.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: