My christmas in pictures

The good things in life 2009-12-25 12:22:05
Kommentera - 3 st

Det blev så många kort igår så det känns onödigt att skriva en massa. Här kommer bilder på mitt julfirande och alla det superfina juklapparna jag blev överröst med från min älskade pojkvän, mina föräldrar, min lillebror och min pojkväns föräldrar.



 
Julgranarna hemma hos vardera föräldrar (vänster min familj, höger Mattias familj)

 
Min pappa (som spelar munspel) och min supernsygga lillebror. Min mor lyckades hålla sig undan kameran

 


And here are all the my wonderful klappisar I got.

 





 

 

 

 

Dessa klappar fick vi gemensamt




Guitar Hero var egentligen en julklapp från mig till Mattias,
men det blir väldigt gemensamt om man tänker efter...


Kommentarer
Nina

Såg ut som en trevlig julafton! och fina paket du fick :) Bondelid blusen har jag kikat på många gånger så j-kla fin!



God fortsättning. Kram på dej.

2009-12-25 15:39:46
http://anina.blogg.se/
b.esa

vill du tjäna pengar på din blogg?

bli medlem på bannern som finns på min sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

fin blogg btw.

2009-12-27 03:03:19
http://beesa.blogg.se/
Sandy

åhh vilka fina klappar och va söta ni e hjärtat!

Ser ut som ni har haft en mysig jul. Fortsätt och mys nu gumman. puss love yah


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: