Monday again

Livet 2009-12-14 07:55:36
Kommentera - 1 st

Sisa långa veckan på jobbet börjar idag. Jag kan inte fatta att det redan nästa vecka är julafton och min härliga julsemester börjar. Men innan dess kommer det vara full fräs på jobbet då detta är en av det perioderna som vi har som mest att göra på hela året. Jag vet med mig själv att jag kommer vara helt slut efter varje avslutat arbetspass, så det kan bli så att dte blit väldigt sporadiska uppdateringar här fram till jul.
Känner att jag bara vill komma hem och inte tänka på så mycket måsten, utan bara slappna av och njuta av att vara med min underbara pojkvän. Men under mitt "jullov" ska jag föröska uppdatera som bara den.

Igår var jag som sagt på konsert med min mamma och temat gick helt i julens anda. Artisten (som alla finnar känner till, Jari Sillanpää) sjöng bara jullåtar och det var hemskt mysigt måste jag medge. Han blandade finska och svenska jullåtar och fick in ett heltmedly med engelska låtar också. Han får tummen upp av mig och mamma var jättaglad så då blir det en tummen upp till.

Men nu ska dessa tummar göra mig iordning så att jag kan ta tjuren vid hornen och ge allt jag kan på jobbet. Ha en superstart på er vecka sweets!

Kommentarer
Nina

Åh längtar så efter ledighet o julmys ;) ska bli så underbart!

och det lät trevligt med konsert, känner till Jari ;) mamma har nog en cd med honom...

Hoppas att du har haft en bra kväll. Kramar.

2009-12-14 21:52:36
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: