It's all about games

Shoppingbag 2009-12-27 18:16:12
Kommentera - 0 st

Idag har jag och Mattias letat igenom det flesta stor elektronikkedjor för spela till vår nya Nintendo DS som vi fick i gemensam julklapp. Och jag kan säga att det finns en hel uppsjö utav spel, så jag visste inte ens själv vad jag skulle ha. Ett spel hittade jag coh till en billig penning med, nämligen Final Destinastion. Jag vet att detta spel är väldigt specielt och långdraget på spelkonsoler,men jag tänkte att jag skulle ge det en chans. Mattias fick med sig hem Zelda och Super Mario Bros. När vi ändå var i svängen fick även 2 spel följa med till Wii. Jag köpte Guitar Hero-Legends Of Rock och älsklingen köpte något bang-bang spel, Far Cry. Jag är inte så mycket för sådana krigsspel då jag tycker att det är för väldsamma och helt enkelt tråkiga.

När jag strosade runt på Elgiganten landade mina ögon på alla boxar med tv-serier. Och ett av dem var Lost-säsong 1. För bara ynka 199:- tyckte jag att det var ett superkap, så jag köpte med mig det hem. Tyckte att det passade oss på två (så det inte bara blir en massa tjej-serier hela tiden). Så det kommer nog ta sin lilla tid att plöja igenom alla de 7 skivorna som tillsammans ger 18 timmars underhållning. 

Jag kanske inte alls räknas till de tjejer som annars springer i alla klädaffärer efter rea-fynd, utan jag vill hellre ha något som räcker lite längre. Visst är dte kul med kläder, men jag väntar hellre när affärerna kommer ut med nya vårkläder för uppdatering utav garderoben.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: