Free ar last

Cooking up a storm 2009-12-12 09:35:06
Kommentera - 0 st

Vaknade upp utan någon feber, muskelvärk eller ledvärk. Huvudet kändes helt normalt också. Helt knasigt att man kan få sådana biverkningar av en liten spruta. Men nu är jag mitt normala jag igen, förutom att det förtfarande är lite ömt i armen, men det är småpotatis.
Idag hade jag tänkt att ta mig till stan för att handla mina sista klappar. Hoppas bara på att jag hittar det jag söker. Ska faktiskt ta och åka rätt snart så jag slipper vara där inne med alla andra som tänker som jag. Senare idag ska det blir husmors göra i form av lussebullar och pepparkakor. Har till och med köpt sprits till pepparkakorna och allt. Ska det vara bak ska det vara all in.


Bildkälla:google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: