Fireworks in the gardens

My love and I 2009-12-29 17:16:50
Kommentera - 0 st

Det blev ingen lunch och bio i stan idag, uatn vi bestämde oss för att åka ut till Ulrikdals Slottsträdgård. Där gick vi omkring och tittade på alla fina orkideér de har och lunchade i deras fina café. De har verkligen världens godaste mozarella/pesto mackor som finns och dessutom hade de även en väldigt speciell tesmak nämligen chocklad. Det var sött, men perfekt smak utav chocklad. Måste ta mig till NK Tehandel för att se om de har denna smak, känner att jag blivit lite smått beroende av den sedan jag drack min sista klunk.

Efter lunchen åkte vi iväg för att hitta mer fyrverkerier och jag har nu sagt totalt stopp till mer. Min pojkvän är helt kär i sånt som smäller högt och blinkar massor, men nu får det som sagt vara nog. det komer säkert ta oss en halvtimme att ta oss igenom allt det vi har nu. Så ni kan tänka er högen som ligger i köket nu. Pust!

Ska väl ta och leta upp ett recept på broccoli/potatis soppa då jag belv så grymt sugen på det nrä vi var och lunchade. Istället för mackan skulle jag ha ätiti soppa, men då den tog slut mitt framför näsan på mig. Så nu blir det mumsig varm soppa till miggdag med färskbakade scones. Yummie!


Bildkälla:google.com


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: