Back to basics

Shoppingbag 2009-12-30 18:46:54
Kommentera - 2 st

Idag när vi ändå var i stn kilade vi in på H&M då jag kände att basgarderoben behövde en uppdatering. Det är alltid ett måste med bra enfärgade basplagg i form av linnen, t-shirts, långärmade tröjor och någon lätt och enkel klänning.
Jag hittade just detta och slog till då jag hade mitt presentkort som jag fått i julklapp att handla på. Enligt mig har H&M det bästa basplaggen och jag har köpt alla mina där. Kostar inte skjorta och man förlorar inte en förmögenhet när man måste byta ut dem.

Nu ska jag ta och titta på "Kung-Fu Panda" och äta ärets sista hämtmat, sushi.





 

 
Både klänningen och tröjan med 3/4 ärm hade supersöta puffärmar.


Kommentarer
Babbi - Bloggdesigner

Hej tjejen! Tack så mkt för hälsningen och stort gott nytt år till dig med!

2009-12-30 23:18:56
http://babbidesign.blogg.se/
Sari

Superfina tröjor, söta! Ett riktigt Gott Nytt År till dig med! :)

2009-12-31 11:37:42
http://metrobloggen.se/sari

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: