And the winner is....

Tävlingstajm 2009-12-02 06:23:58
Kommentera - 1 st

Grattis Sara! I år kom julen lite tidigare än vanligt då du är vinnaren i min tävling. Du kommer få ett mail under dagen med lite information som behövs.
Hoppas plaggen kommer till nytta nu när det är festdagar under hela denna månaden. Slit det med hälsan tjejen och hoppas du får mer glädje av dem än vad jag fick =)

Saras bidrag:
mitt bästa klädköp var en tröja till min pojkvän, i somras var vi på festivalen Way out west och såg vårt favorit band Rise against. Útan dom hade inte vi träffats, så det var väldigt speciellt. Vi tänkte köpa bandtröjor inne på spelningen, men såklart så hade vi 5 kronor för lite och dom tog inte kort. Jag beställde då tröjan som han hade kollat på och gav han den. Det är det bästa klädköpet jag har gjort!

GRATTIS ÄNNU EN GÅNG!


Kommentarer
sara - makeupmylife

guuuuuuuuud så roligt! :D har svarat på ditt mail nu :D



tack så himla mycket!

2009-12-02 19:45:17
http://saranilsssoon.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: