Am I gonna make it

Livet 2009-12-17 06:03:15
Kommentera - 1 st

Jag blev nästan ite rädd när jag tittade ut genom fönstret när jag gick upp. Det blåser som bara den och det snöar mängder. Hoppas verkligen att jag kommer fram till jobbet helskinnad utan några brutna ben eller som en snögubbe för den delen.
Nu tycker jag att det kan räcka lite med snö och så får det bara bli riktigt kallt och klart väder så att snön stannar kvar på backen enda fram till jul. Det skulle vara så mysigt om det kunde vara helt vit på julafton. Skulle förhlja stämmningen så mycket mer.

Nepp, nu ska jag ta och gå ut och pulsa i snön. Wish me luck!



Kommentarer
Nina

Ja det har blåst ganska rejält här idag också :) Hoppas på lite bättre väder kommande helg!

Kramar.

2009-12-17 21:46:58
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: