All wrapped up in Christmas

The good things in life 2009-12-07 19:55:54
Kommentera - 0 st

Min pojkvän har varit inne i stan idag och handlat julklappar. Och det var verkligen en hel säck full som han fått ihop. Och allt var till mig och han var inte färdig ännu! Hjälp! Jag får ångets med mina 3 klappar som jag skapat ihop till honom. Fast jag har i och för sig några idéer kvar som jag kan plocka fram ur rockärmen.
Så när det väl var klappinslagning i huset så har jag hackat på trenden och slagit in lite ockås. Gick åt en hel rulle när jag var i görningen. Men en person i min närhet kommer att bli glad som attan. Mer säger jag inte.

Ska se till att få alla klappar klara nu i helgen, så jag slipper åka in nästa helg när det är helt smockat med folk överallt. Men som tur är har Åhléns öppet till 23.00 dagen innan julafton så om man har totalpanik kan det alltid vara räddaren i nöden.

Men nu ska det inte snackas mer klappar mer utan mat då det är dinnertime strax och sen såklart Ullared.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: